S-a sfarsit o etapa, incepe alta

Viata poate fi traita frumos.

Sunday, June 12, 2011

Alexandra Tuta

Un an a trecutiar noi clasa a IX-a C vă mulțumim că ne-ați fost alături:) happy
 
Mă bucur că am avut ocazia    fiu elevă si  sunt sigură că nu sunt singura care simte  acest lucruDumneavoastră ne-ati invățat cum  invățăm si  consider că acesta este un lucru important și totodată foarte folositor pe viitor.  Pe parcursul acestui semestru am dobândit un bagaj uriaș de cunoștințe care au întregit cultura noastră generală.

Prin modul specific al dumneavoastră de predare, am reușit să facem exerciții de listening ,reading și speaking foarte eficiente. Am  reușit să înțelegem operele lui Shakespeare mai ușor prin filmele pe care ni le-ați prezentat. Gramatica nu a fost neglijată deoarece am reușit să o învățăm din cărțile de gramatică puse la dispoziție de către dumneavoastră.

 Pe lângă toate aceste minunate lucruri învățate în scopul perfecționării limbii engleze am asimilat numeroase lecții de viață foarte necesare care ne vor îndruma cu siguranță pe cele mai bune căi.

 Vă mulțumesc încă o dată că ne-ați arătat tot ce este mai frumos și mai valoros din artă. Sper ca pe parcursul celor trei ani de liceu care vor urma  să fiți mândră de noi chiar dacă nu ne veți fi alături.

Țuța Alexandra 
clasa a IX-a C , grupa B

No comments:

Post a Comment