S-a sfarsit o etapa, incepe alta

Viata poate fi traita frumos.

Sunday, June 12, 2011

Oana Pop

Eu as vrea  in mod deosebit sa va multumesc pentru toate acele lucruri minunate pe care ni le-ati spus de-a  lungul acestui semestru. Ne-ati indrumat si ne-ati ajutat mult!!! Sunt sigura ca in viitor, o sa  ne  amintim cu drag sfaturile dumneavoastra si o sa le urmam.

 Orele de engleza cu dumneavoastra sunt o placere pentru mine. Mi-ar placea sa stau si sa va ascult vorbind  la nesfarsit. Imi pare atat de rau ca o sa plecati... Atat noi, cat si liceul, pierdem o persoana minunata in urma careia nu am avut decat de castigat in tot acest timp. Ne-ati invatat cum sa muncim cu  seriozitate ca sa progresam. Eu, personal, o sa tin legatura cu dumneavoastra chiar daca nu o sa mai fiti in scoala.

In ceea ce priveste teza, astept cu nerabdare sa vad care este rezultatul muncii mele din acest an. Trebuie sa recunosc, ca, pana sa vin la liceu, nu ma prea descurcam cu engleza. tot ce am invatat a fost pe cont propriu deoarece in generala, faceam engleza cu domnul profesor de educatie fizica, care, nefiind de specialitate.... nu prea a avut ce sa ne invete. Totusi simt ca am progresat, si o sa muncesc in continuare pentru ca mai am inca multe de invatat.
Va multumesc inca odata pentru tot !          

Oana ,clasa a IX-aC
13 mai 2011

No comments:

Post a Comment