S-a sfarsit o etapa, incepe alta

Viata poate fi traita frumos.

Tuesday, June 14, 2011

Cristina Coman

Stimata doamna profesoara Mariana Hudrea,
 
               Vreau sa va spun ca sunteti  atat o profesoara extraordinara cat si un om minunat care pune suflet in ceea ce face si de la care am avut de invatat nenumarate lucruri. V-am admirat foarte mult pentru realizarile dumneavoastra si pentru ambitia datorita careia ati ajuns sa fiti persoana care sunteti. Sunt convinsa ca fiecare elev care a trecut pe sub mana dumneavostra nu v-a uitat niciodata asa cum nici eu nu o voi face. V-am apreciat metodele de lucru si cred ca au fost foarte eficente,astfel incat ajunsa la sfarsitul clasei a IX-a pot spune ca simt cum am progresat enorm la engleza si sunt multumita de cum am lucrat pe parcursul anului.Sunt deosebit de onorata ca am avut ocazia sa va cunosc si sa va am ca profesoara.
Va doresc numai bine,sanatate si fericire alaturi de cei dragi!
 
                                                      Cu mult respect,
                                                                  Coman Cristina clasa a IX-a C

No comments:

Post a Comment