S-a sfarsit o etapa, incepe alta

Viata poate fi traita frumos.

Saturday, June 11, 2011

Cristina Barna



STIMATA DOAMNA PROFESOARA  MARIANA HUDREA,

Ce zi frumoasa ati avut azi! Si eu imi doresc una la fel dupa o cariera la fel de frumoasa si plina de realizari ca si a dumneavoastra!
As vrea sa va adresez cateva cuvinte care poate nu sunt destul de cuprinzatoare, dar pe care vi le spun din suflet.

O cariera in invatamant este cea mai frumoasa cariera posibila  pentru ca “ to teach is to touch a life forever” si cate vieti nu au fost miscate si indrumate cu caldura si daruire si mai ales cator elevi nu le-ati  insuflat avantul spre succes si perspective largi si care nu v-au uitat caci nu aveau cum. Energica, puternica, optimista, dornica de nou, deschisa spre modern si pretentioasa cu propria persoana nu ati cazut niciodata in derizoriu sau in desuetitudine, ci mereu v-ati reinventat.

Sunteti un model prin felul cum v-ati valorificat potentialul pentru ca si acum in pragul despartirii de scoala sa fiti atat de in pas cu tot ce e nou in materie de predare, cum multi profesori nici nu stiu daca vor reusi sa fie sau sa cunoasca vreodata. Oare cati profesori si-au impartasit experienta de la catedra colegilor care au avut nevoie? Generoasa  mi-ati  oferit o parte din sufletul dumneavoastra de profesoara si va multumesc foarte mult. Gestul pe care v-ati oferit sa-l faceti este de o mare noblete. Sunteti o persoana deosebita si cu un suflet mare!
Sa va dea Dumnezeu in continuare ocazii de a va arata daruirea si bunatatea sufleteasca fata de copii, nepoti, stranepoti.

Mie nici acum nu-mi vine sa cred ca am fost colega dumneavoastra in acest an in sensul ca m-am simtit foarte onorata. Intotdeauna v-am privit cu admiratie, inca de pe vremea cand eram eleva liceului "Mihai Eminescu" si nu mi-am imaginat ca voi fi colega dumneavoastra sau ca vom interactiona in vreun fel pentru ca eu eram prea mica si dumneavoastra prea mare, dar se pare ca in viata asta imposibilul devine posibil atunci cand conditiile sunt indeplinite.

Felicitari pentru intreaga dumneavoastra activitate didactica!!!

 Si acum o dedicatie :
Frank Sinatra, My Way

Cu multa stima,
Cristina Barna

No comments:

Post a Comment