S-a sfarsit o etapa, incepe alta

Viata poate fi traita frumos.

Saturday, June 11, 2011

Lia Hoban

 Doamna profesoară,

Sunt Lia Hoban, absolventă a promoţiei 2009 şi mărturisesc că vă scriu cu drag şi emoţie câteva dintre gândurile mele.
Acum sunt studentă, însă nu de mult eram şi eu a dumneavoastră elevă. Orele de engleză petrecute în prezenţa dumneavoastră au fost dintre cele mai roditoare şi de fiecare dată aţi reuşit să ne transmiteţi atât mie, cât şi colegilor mei o mare parte din experienţă dumneavoastră ca şi cadru didactic, însă îndeosebi ca persoană şi ca om de succes. De multe ori observam cum în spatele evenimentelor pe care ni le relataţi se ascundea figura unui om fericit,  împlinit şi mulţumit pentru ceea ce a reuşit în viaţă. Mai presus de toate, am învăţat că viaţa este o continuă dezvoltare, atât profesională, cât şi personală şi că niciodată nu putem să ne oprim din a învăţa mai mult şi mai mult.

    Vă mulţumesc frumos pentru aprecierea primită din partea dumneavoastră şi pentru încurajările de care am avut parte de fiecare dată şi la fiecare oră. Vă mulţumesc în numele colegilor mei pentru primirea atât de specială de care am avut parte atunci când am fost cu serenada la dumneavastră. Acela a fost un moment unic şi mi-am dat seama încă o dată că locul dumneavoastră este printre elevi, că dumneavoastră aţi fost şi sunteţi pentru acei tineri ce au nevoie de sprijin pentru a se putea ghida pe trasee de dezvoltare cât mai măreţe şi sublime.

Vă mulţumesc din suflet!

Cu drag şi admiraţie, a dumneavoastră fostă elevă,

 Lia Hoban

No comments:

Post a Comment