S-a sfarsit o etapa, incepe alta

Viata poate fi traita frumos.

Sunday, June 12, 2011

Diana Maria Pop

Cu siguranţă, acest an a fost plin de surprize şi aleg să scriu acest eseu în limba română deoarece îmi doresc să mă fac bine înţeleasă. 

Mărturisesc că mă aşteptam la multe experienţe noi, dar niciodată nu mi-am imaginat că vom viziona filme în timpul orelor de engleză. Ba mai mult: până să văd aceste filme, nu credeam că o poveste mă poate influenţa atât de mult.

Dumneavoastră nu ne-aţi prezentat doar o simplă ecranizare a unui celebru scriitor, ci aţi atins un punct al atenţiei noastre pe care puţine persoane îl pot cuceri. Ne-aţi făcut să ne conştientizăm propriile forţe şi modul în care putem profita de pe urma lor. Ne-aţi deschis uşile către o lume universală, bogată, plină de cultură şi tradiţii. 

Sunt de părere că, la început, fiecare om are nevoie de îndrumare, de un impuls dat de un mentor, care să îl ambiţioneze mai apoi să cerceteze prin forţele proprii moştenirea lăsată de sute de ani. Cu respect vă spun că dumneavoastră aţi jucat acest rol în viaţa noastră, încă timpurie, de liceeni, motiv pentru care ar trebui să vă simţiţi mândră pentru ceea ce aţi realizat până acum. 

De asemenea, aş dori să adaug faptul că sunteţi o luptătoare, lucru ce ne-a influențat foarte mult. Aţi fost criticată pentru metodele aplicate, iar dumneavoastră v-aţi păstrat şi susţinut ideile originale, cerând părerea noastră, a celor care v-au probat metodele (active de predare).

Indiferent de rezultatul studiului pe care îl veţi face, să ştiţi că aţi schimbat... mi-aţi schimbat percepţia despre munca pe care trebuie să o depun pentru a ajunge unde doresc. Datorită acestui an în care mi-aţi fost profesoară,  sunt mai conştientă ca niciodată că studiul individual şi autoeducarea sunt cheia către o carieră împlinită şi, drept urmare, o viaţă plină de cultură.

Diana Maria Pop, grupa B

No comments:

Post a Comment