S-a sfarsit o etapa, incepe alta

Viata poate fi traita frumos.

Tuesday, June 14, 2011

Bianca Gavrilas

Draga doamna profesoara,

Iata ca a trecut si clasa a IX-a, perioada in care eram boboci. Si acum imi amintesc prima zi de liceu, cand ati venit la noi in clasa si ne-ati spus ca veti fi profesoara noastra de lb. engleza. Am fost foarte entuziasmata in acel moment, stiind ca o sa am o profesoara atat de  draguta. Incet, incet timpul s-a scurs si nu credeam ca ne vom desparti atat de devreme, deoarece toata clasa ne-am atasat atat de tare de dumneavoastra si plus ca am acumulat o gramada de cunostinte, amintiri frumoase si clipe de neuitat alaturi de dumneavoastra.
 
 Eu vreau sa va multumesc pentru tot ce ne-ati invatat in acest semestru, lucruri utile la  scoala si de viata care ne vor ramane bine intiparite in minte. Pot sa ma consider o persoana foarte norocoasa pentru ca v-am avut ca profesoara, chiar daca a fost pe o durata mai scurta de timp, deoarece dumneavoastra tot ce ne-ati invatat sunt lucruri de neuitat. Ca de exemplu: "learning to learn"una din cele 8 competente, ceea ce este foarte important, deoarece nu totdeauna poti primi totul "de-a gata" ci trebuie sa stii si cum sa inveti, mi-a mai placut ca am imbinat ora de engleza cu cea de istoria si geografia U.K si U.S.A, in acest fel imbogatindu-ne cultura generala si pregatindu-ne pentru materia de clasa a X-a. Si partea care mi-a placut mie cel mai mult: vizionarea filmelor, care a fost nu numai un moment relaxant dar si unul educativ, in acest mod perfectionandu-ne engleza, deoarece auzeam  pronuntia cuvintelor si vedeam si subtitrarea. 
Ar mai fi multe de zis, dar ii las si pe  colegii mei.
 
Ca un mesaj de ramas-bun, eu va doresc in primul rand o vacanta placuta , multa sanatate si sa ramaneti cu sufletul alaturi de noi  si pe viitor.

                                                           Cu mult drag,  
                                                              Bianca Gavrilas

No comments:

Post a Comment