S-a sfarsit o etapa, incepe alta

Viata poate fi traita frumos.

Sunday, June 26, 2011

Va multumesc

Dragii mei prieteni,

Va multumesc pentru mesajele frumoase pe care mi le-ati trimis  cu prilejul pensionarii.
Ma despart de  voi in calitate oficiala, dar vom ramane  mereu impreuna, cel putin virtual.

Am avut o cariera didactica plina de impliniri.
M-am straduit sa-mi fac datoria  si sa educ tinerele generatii.
Mesajele primite  de la actualii si fostii mei elevi au insemnat mult pentru mine.
Sunt  o marturie ca stradania mea  nu a fost inutila.

Va indemn pe toti sa va traiti viata frumos  si sa va bucurati de toate oportunitatile pe care  vi le scoate in cale.

Momentul pensionarii inseamna , pentru mine, un nou inceput.
Sper  sa fie  tot  atat de plin de satisfactii ca si perioada pe care am trait-o in  acesti 34 de ani.

Mariana

No comments:

Post a Comment