S-a sfarsit o etapa, incepe alta

Viata poate fi traita frumos.

Tuesday, June 14, 2011

Diana Sitar

Draga doamna profesoara,
   Tin sa va multumesc pentru ca mi-ati fost profesoara timp de un semestru. In aceste putine luni mi-ati deschis drumul spre succes prin modul dumneavoastra de predare si multitudinea de sfaturi pe care le-ati oferit cu toata dragostea. In aceste putine luni am invatat ce este responsabilitatea, autoeducarea si nu numai. Am invatat engleza, cum sa lucrez individual, cum sa avansez in formarea mea ca elev, am invatat sa invat. Consider ca aceste lucruri reprezinta cheia mea spre succes.
   Nu voi uita niciodata filmele care mi-au deschis portile spre lumea fascinanta a literaturii si anume: "How to read and understand poetry", "Dead poets society", Romeo and Juliet", "Hamlet", "Imblanzirea scorpiei" si multe altele. Prin aceste filme am reusit  sa facem un adevarat exercitiu de listening, sa cunoastem istoria englezilor, sa patrundem pentru o clipa in acele vremuri. Chiar daca uneori nu ne convenea ca dupa fiecare film vizionat sa facem cate un eseu, acest lucru ne-a ajutat foarte mult. Acum stim sa facem un eseu bun, fapt ce dovedeste ca exercitile de gramatica de acasa au fost de folos.
   Va multumesc inca o data pentru ceea ce ati facut pentru mine si pentru colegii mei. Sper sa tinem legatura in continuare. Va doresc tot binele din lume!
                                                               Cu drag, Sitar Diana, clasa a IX-a C, grupa B

No comments:

Post a Comment