S-a sfarsit o etapa, incepe alta

Viata poate fi traita frumos.

Monday, June 13, 2011

Roxana Tiplea

Dragă doamnă profesoară,  ţin să vă mulţumesc în primul rând că am avut ocazia să vă cunosc deoarece pentru mine aţi fost un adevărat mentor, aţi fost stâlpul care a pus bazele cunoştinţelor mele în limba engleză, dar nu numai, aţi fost o profesoară specială pentru ca v-aţi dedicat trup şi suflet meseriei dumneavoastră şi m-aţi făcut să îndrăgesc această materie mai mult decât orice. Aşteptam cu multă bucurie orele de engleză fiindcă ştiam că vom mai primi încă o lecţie de viaţă care ne va fi folositoare mereu. De la dumneavoastră am învăţat ceva nou în fiecare oră, captându-mi atenţia în fiecare minut cu vorbele dumneavostră frumoase, glumele pe care le făceaţi uneori încercând să înveseliţi atmosfera şi cu seriozitatea de care aţi dat dovada învăţându-mă cum să învăţ, cum să-mi construiesc viitorul, şi cel mai important lucru, vă mulţumesc pentru multitudinea de cunoştinţe în limba engleză ce am primit-o de la dumneavoastră.  Am avut parte de importante exerciţii de speaking, deoarece dumneavoastră mereu puneaţi în dezbatere subiecte importante, care ne stârneau interesul şi reuşeam să gândim cu o maturitate aparte, reuşeam să lăsăm copilăriile deoparte pentru câteva momente şi să ne gândim la viitor, şi la importanţa acestuia.
În al doilea rând, doresc să vă mulţumesc pentru minunatele filme care le-am vizionat împreună deoarece am rămas profund impresionată văzând cele mai mari capodopere ale literaturii. Pentru mine „Hamlet”,  „Romeo si Julieta”, „Imblanzirea scorpiei”, „Dead Poets' Society”, dar şi celelalte filmuleţe despre istoria si dezvoltarea lumii de-a lungul timpului, au fost adevărate lecţii importante în viitorul meu, iar cu fiecare film vizualizat, simţeam cum devin mai matură, mai stăpână pe mine, îmbogăţindu-mi cunoştinţele într-un mod unic, fiindcă nu credeam vreodata că la o singură materie pot învăţa lucruri ce ţin de toate materiile pe care le studiem.
Vă mulţumesc că aţi fost alături de noi, că ne-aţi sprijinit mereu şi sper că vom rămâne mereu în inima dumneavoastră ca fiind o clasă specială şi să ştiţi că nu numai dumneavoastră v-aţi ataşat de noi, ci şi noi ne-am ataşat de dumneavoastră în aceaaşi măsură şi sper că vom ţine legătura pe viitor fiindcă ne veţi lipsi mult


Ţiplea Roxana, clasa a IX a C, grupa B

No comments:

Post a Comment