S-a sfarsit o etapa, incepe alta

Viata poate fi traita frumos.

Monday, June 13, 2011

Teodora Barbus

Un alt capitol din cartea vietii e pe cale sa se sfarseasca si anume, acela in care am fost boboci si am desprins invataturi de la o multime de profesori ,printre care va aflati si dumneavoastra.
Timp de un semestru ati incercat sa ne dati si noua o buna parte din cunostintele de care dati dovada,iar noi le-am primit cu caldura.Ne-ati invatat sa folosim internetul si in scopul dezvoltarii limbii engleze, ne-ati pus multe filmulele, printre care se afla si cele mai mari capodopere ale literaturii engleze precum “Romeo si Julieta” sau “Hamlet”, filme care m-au impresonat totodata si am fost fericita ca am avut ocazia sa le vad, dar nu in ultimul rand ele erau si un exercitiu pentru noi, de pronuntie, avand ocazia de a asculta engleza veche si felul cum era ea vorbita.
Datorita dumneavoastra am fost implicati intr-o multime de proiecte.Astfel am avut ocazia de a intalni multi oameni dferiti fata de noi, dar speciali de la care am avut cate ceva de invatat si care ne-au deschis o noua portita spre viitorul nostru.
La fiecare sfarsit de ora realizam ca am mai invatat ceva nou, ca deja incepem sa ne maturizam si nu mai suntem “boboci”, ca trebuie sa ne gandim la viitorul nostrum si ca trebuie sa fim mandri de ceea ce suntem.
Sunteti o profesoara extraordinara, cu un mod de predare foarte eficient, care ar putea fi folosit de  mai multi profesori , pentru ca  da rezultate.
Imi pare foarte rau ca trebuie sa plecati, mai ales ca la toamna nu ne veti fi profesoara de Istoria Angliei si ne vor lipsi filmele dumneavoastra, dar oricum vreau sa va multumesc pentru toata dragostea de care ati dat dovada, inca din prima zi cand ati venit in clasa si ati zis “Noi,suntem profesoarele voastra de engleza!Nu am mai avut rabdare pana maine si am venit acum sa va vad!” din clipa aceea am stiut ca veti fi o profesoara foarte buna,ceea ce ati si dovedit!V-ati atasat de noi, iar noi am facut-o la fel.
Sper din tot sufletul sa mai pastrati legatura cu clasa noastra si mult succes sa aveti in continuare!

Barbus Teodora . IX C .Grupa A

No comments:

Post a Comment