S-a sfarsit o etapa, incepe alta

Viata poate fi traita frumos.

Saturday, June 11, 2011

Dora Ghita

Dear Teacher,

Am  putin timp sa va scriu cateva cuvinte.

Imediat inchei anul II de facultate si nu imi vine sa cred ca a trecut timpul atat de repede. Am facut tot ce mi-a stat in puteri sa fiu cea mai buna si se pare ca pana acum am reusit.

Ma simt multumita ca munca mea de aproape 2 ani da roade insfarsit. Proiectul de care ma apucasem in anul I, fara sa stiu cu ce ma confrunt si de multe ori am vrut sa renunt, prinde contur si nu mai este important doar pentru mine acum, ci si pentru Universitate.

Saptamana viitoare este sesiunea de comunicari stiintifice. Profesorul coordonator are incredere ca voi lua si anul acesta locul 1, un profesor care a devenit un prieten bun pentru mine, m-a ajutat ori de cate ori i-am cerut ajutorul si m-a sprijinit si m-a motivat la fiecare pas facut.

Studiul meu a dezvaluit ceva inedit, un meteorit cazut in apropiere acum mult timp, un meteorit din care am gasit si un fragment mic. Profesorii universitari care predau la grupa noastra au fost foarte sceptici la inceput cu privire la aceasta problema insa acum vad cum incetul cu incetul accepta aceasta posibilitate.

Pentru mine este ceva special pentru ca la noi s-a studiat subiectul "meteoriti" mai putin. Am citit foarte mult, am studiat, m-am pregatit si am constatat cu uimire ca si profesorii cu care colaborez invata odata cu mine.

Am avut ocazia sa cunosc oameni minunati, sa invat lucruri extraordinare si sa gasesc ceva inedit intr-un loc aproape banal, uitat de oameni, lipsit de importanta.

Exista posibilitatea sa colaborez cu cei de la National Geographic Romania. Ei se ocupa de astfel de proiecte si au acces la analize si studii la care eu nu am. Odata publicata lucrarea voi lua legatura cu ei si sper sa reusesc sa obtin o colaborare. Ar fi minunat!

Desi a durat mult timp, sunt foarte multumita ca munca mea da roade. Nu am renuntat nici o clipa, oricat de greu a fost si dvs. m-ati invatat cum sa fac asta. Daca nu as fi avut incredere ca am sa reusesc, nu continuam.
Pentru asta va multumesc.

Desi a trecut mult timp de cand am terminat liceul, ceea ce ati investit in mine da roade si acum. O mare parte din succesul meu vi-l datorez dvs.

Cu mult mult drag,
Dora Ghita

No comments:

Post a Comment