S-a sfarsit o etapa, incepe alta

Viata poate fi traita frumos.

Saturday, June 11, 2011

Oanta Crista, 9C

Se încheie un capitol ..dar începe un altul...unii plâng ..alții rad...unii au regrete ..alții gânduri calde de pentru viitor...
E trist când o persoana pune capăt unei cariere dar e totodată frumos pentru ca aceea persoana va rămâne mereu in inimile acelor minți agere care i-au trecut prin fata ochilor si care au avut ocazia de a învăța de la ea ...
Doamna profesoara va mulțumesc, va mulțumim,noi clasa a IX-a C pentru tot ce ați făcut pentru noi , dar in special pentru faptul ca ne-ați învățat cum să învățăm, ne-ați prezentat lucruri minunate precum superbele operele ale lui Shakespeare, care din punctul meu de vedere au fost minunate si am putut învăța foarte mult din ele, nu doar istorie ci si arta Mi-a plăcut îndeosebi Romeo si Julieta, povestea tragica a unei iubiri interzise , dar nici Hamlet si Îmblânzirea scorpiei nu sunt mai prejos,dar si acele CD-uri despre cultura si civilizația lumii,marile descoperiri si arta...
Deși va-ti concentrat atenția la clasa pe exerciții de reading, speaking, îndeosebi dar si listening ne-ați îndrumat in domeniul gramaticii dându-ne acea carte de exerciții foarte complexă.
 Sincer ..eu am avut foarte multe de învățat de la dumneavoastră şi doresc să va spun ca m-au bucurat foarte tare filmele şi CD-urile pe care ni le-ați prezentat.
Va mulțumesc încă o dată.
Oanţa Crista a IX-a C grupa B

No comments:

Post a Comment