S-a sfarsit o etapa, incepe alta

Viata poate fi traita frumos.

Saturday, June 11, 2011

Cristina Surducan

As dori sa ma alatur si eu tuturor celor care va felicita pentru extraordinara cariera si va multumesc pentru daruirea si efortul depus in formarea lor profesionala si dezvoltarea personala.
 Desi nu am  avut prilejul de a va avea ca si profesor la clasa, in putinul timp petrecut impreuna ati reusit sa imi oferiti cea mai frumoasa si de neuitat experienta. Increderea pe care mi-ati acordat-o a insemnat pentru mine un pas inspre dezvoltarea increderii personale si a stimei de sine. Pentru mine veti fi mereu persoana care mi-a deschis orizonturile dezvoltarii culturale si intreetnice, persoana datorita careia am invatat ca aparentele inseala.
Asemenea mie, sunt convinsa ca intregile generatii de elevi/studenti la formarea carora ati participat, va doresc multa sanatate si putere de munca pentru a va continua activitatea de formare si dincolo de zidurile scolii.

Va doresc numai bine!

Cristina Surducan

No comments:

Post a Comment